
W tym roku lubuskie kobiety zjadą do Pałacu Książęcego w Żaganiu. – Tematem kongresu będzie aktywność kobiet w strukturach samorządowych wszystkich szczebli, a także ich aktywność obywatelska – mówi marszałek. – W tym roku obchodzimy 25 lat samorządu, więc warto docenić kobiety, które go tworzyły i tworzą nadal. W ten sposób chcemy też podziękować wszystkim paniom, które na przestrzeni ostatnich 25 lat działały aktywnie na rzecz swoich Małych Ojczyzn.
Wniosek o nadanie tytułu LIDERKI LUBUSKIEGO SAMORZĄDU oraz regulamin konkursu znajdziecie Państwo poniżej. Na zgłoszenia czekamy do 5 października br. Wnioski można składać mailowo na adres sekretariat.dp@lubuskie.pl oraz na adres Departamentu Organizacyjno-Prawnego Urzędu Marszałkowskiego, ul. Podgórna 7, z dopiskiem „Konkurs”. Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się oczywiście podczas tegorocznego Lubuskiego Kongresu Kobiet.
W programie siódmego już, uroczystego spotkania lubuskich kobiet, znajdzie się sesja plenarna, debata, w której udział zapowiedziała m.in. Ewa Minge, oraz panele tematyczne. Będzie mowa m.in. o wpływie kobiet na kształtowanie małych samorządowych „ojczyzn”, pojawią się też przykłady dobrych oraz inspirujących praktyk z zakresu aktywności obywatelskiej pań w organizacjach samorządowych i społecznych. Panele warsztatowe dotyczyć będą m.in. zdrowego stylu życia („NA SZPILKACH CZY W TRAMPKACH – LUBUSZANKA ZAWSZE ZDROWA”), kreowania publicznego wizerunku (prowadzenie: Sylwia Majewska – trener biznesu, rozwoju osobistego, umiejętności medialnych, prezentacyjnych i interpersonalnych.), kulinarnych pasji oraz tego, jak zdobywać szczyty – dosłownie i w przenośni. Zachęcamy do rejestracji i wyboru interesujących Panie (i Panów) paneli!
Rejestracji na tegoroczny VII Lubuski Kongres Kobiet można dokonywać klikając na formularz na stronie www.lubuskie.pl oraz na stronie Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej.
Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:
https://docs.google.com/forms/d/1Rb_VQpZs685973HbDgqdEz2ecAb67KnnSFn2lzSp_cM/viewform
Poniżej
Konferencja popularno – naukowa „Wieczór Keplera z okazji rocznicy śmierci”
Już po raz trzeci w ramach sieci dyrektorów, menedżerów i animatorów kultury lubuskie.kultura zapraszamy wszystkich dyrektorów i główne księgowe samorządowych instytucji kultury oraz pracowników samorządowych działających w obszarze kultury w województwie lubuskim na III Lubuskie Forum Kultury, które odbędzie się w Żaganiu w dniach 18-20 listopada 2015 r.
W programie m.in.
– interesujące szkolenia w dwóch panelach: dla głównych księgowych i dyrektorów. Dla dyrektorów dwa tematy do wyboru:
1. Działaj wspólnie. Metody, narzędzia i korzyści ze współpracy międzysektorowej
2. Projektowanie oferty instytucji/ organizacji kultury w oparciu o diagnozę potrzeb lokalnej społeczności
– W ramach cyklu „Poznajmy się” – Żagański szlak kultury – odwiedzimy najważniejsze miejsca kulturotwórcze w Żaganiu, poznamy i przeanalizujemy ich dobre praktyki i sposoby budowania ofert kulturalnej.
Nie zabraknie oczywiście ciekawych prezentacji artystycznych i czasu na twórczą rekreację /więcej informacji w załączonym programie/.
REKRUTACJA
Kryteria naboru: FORMULARZ REJESTRACYJNY można wypełniać do 10 listopada do godz. 12.00 (włącznie). Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium naboru.
szkolenie dla księgowych
https://docs.google.com/forms/d/1wj1Y5bVdv6Jiz-Wnayw6y3rVx0LSTs3pWhyGNc7gS8c/viewform?c=0&w=1
szkolenie dla dyrektorów
https://docs.google.com/forms/d/1b7V7ky1FP7idEeJl6Xfm2Y_8q1rfel1w7aFx-Be1HEQ/viewform?c=0&w=1
Liczba uczestników: max 25 osób w każdej z trzech grup tematycznych
Wyniki rekrutacji: o wynikach rekrutacji poinformujemy 12 listopada.
WARUNKI UDZIAŁU
Warunkiem udziału jest uiszczenie opłaty w terminie od 10 do 16 listopada
W przypadku rezygnacji po 10 listopada zamawiający będzie zobowiązany pokryć 100% kosztów szkolenia
W przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych konieczne bedzie dosłanie oświadczenia /wzór oświadczenia zostanie udostepniony po nadesłaniu karty zgłoszenia/
KOSZT
18-19 listopada /bez noclegów/ 426 zł
18/19 listopada 2015 /1 nocleg w pokoju 1 os./ 516 zł
18/19 listopada 2015 /1 nocleg w pokoju 2 os./ 481 zł
18/19/20 listopada 2015 2015 /2 noclegi w pokoju 1 os./ 626 zł
18/19/20 listopada 2015 /2 noclegi w pokoju 2 os./ 556 zł
Dane do wpłaty
Regionalne Centrum Animacji Kultury
nr konta BZ WBK 41 1090 1535 0000 0000 5301 9103
Tytuł wpłaty:
dyrektorzy:
udział w szkoleniu Cykl szkoleń i warsztatów mających na celu podnoszenie kompetencji dyrektorów i głównych księgowych samorządowych instytucji kultury oraz pracowników samorządowych działających w obszarze kultury w województwie lubuskim w ramach sieci Lubuskie.kultura
księgowe:
udział w szkoleniu „Instytucje Kultury – wpływ zmian przepisów: rachunkowych, organizacyjnych i podatkowych na działalność Instytucji Kultury w 2015 r. i 2016 r.”
kontakt:
Dorota Stelmach
d.stelmach@rcak.pl
68 452 93 04
518 481 041